20.09.2017

Despre samponul uscat



Revenind la problema parului meu, respectiv finetea sa si modul neingrijit  in care arata imediat de dupa spalare, mi-a venit ideea de a incropi o lista cu produsele incercate de mine de-a lungul timpului, incercand sa combat aceasta 'problema'.

Sampoanele incercate sunt multe si in mare parte fara efect.
Singurul care a parut ca face ceva a fost unul de la Erbolario, cu nuci verzi, primit de la o prietena din Italia acum multi ani, unul de la Wella Sun, pe care ori nu l -am mai gasit ori nu m-am indurat sa-l cumpar, unul de la Elseve- ceva cu alb/verde, care probabil nu se mai fabrica de nu dau de el si un altul de la Avon, un kil de sampon la 10 lei, care desigur, nu mai e de gasit. Cam acestea sunt cele care m-au salvat temporar de suferinta, simtind efectul inca de la clatire, cand parul scartaia efectiv de curatenie.
In rest, Dumnezeu cu mila. Momentan am unul de la Cosmetic Plant, unul de la Yves Rocher si altul de la Elseve cu argila. Le folosesc simultan, deoarece la parul meu trebuie sa aplic sampon de cel putin 2-3 ori ca sa-l simt ok, asa ca le iau la rand.

Acum insa voiam sa povestesc despre sampoanele uscate incercate pana acum.
Primul a fost Batiste XXL Volume, urmat de Batiste Cherry. 
Imagini pentru batiste xxl volumeImagini pentru batiste cherry
Fiind primele încercate, mi s-au părut wow si gata.Le-am avut si in cantitate mare, de 200 ml si in varianta travel size de 50ml.  Pentru simplul fapt ca mi-au oferit confortul psihic de care aveam nevoie, au fost perfecte. In caz ca nu as fi reușit sa-mi spăl in a treia zi parul, care arata oricum oribil inca din a doua zi, as fi avut alternativa aplicării produsului minune:)).
Se aplica de la 20-30 cm, in functie de fiecare produs, probabil trebuie sa scrie si pe ambalaj instructiunile, se lasa putin sa se absoarba sebumul si se piaptana parul. Fiind blonda, nu am avut probleme cu vizibilitatea talcului pe par. 
Se obtine un par vizibil reimprospatat si in ceea ce priveste aspectul si in ceea ce priveste mirosul.
Xxl volume are si putin fixativ in compozitie, parul ramanand si putin mai aspru dupa aplicare, ceea ce mie mi-a convenit de minune, pentru ca am obtinut astfel si putin volum. Pentru alte persoane ar putea de veni sacaitor la urmatoarea pieptanare.
Cherry are un miros foarte placut si se simte mai putin pe par la urmatoarea pieptanare,de exemplu decat precedentul.  
Doamne, cat a mai ras soțul meu de mine: 'Ha ha, s-a mai inventat inca un produs pentru cele ce nu vor sa se spele..'
Imediat dupa am încercat ceva Balea de la Dm pentru par blond. Un eșec total.
Imagini pentru dm sampon uscat par blond
A urmat cel de la Avon,de la  Advance Techniques. A ramas intact si acum. are un miros care mie nu mi-a fost deloc pe plac. Ma sufocam de la primul fas de spray.
Imagini pentru sampon uscat avon

L-am incercat apoi pe cel de la Elseve de la L'oreal cu argila. Din păcate, nici el nu m-a ajutat, desi imi pusesem mari sperante in el, avand experiente pozitive cu samponul din aceeasi gama.
Imagini pentru sampon uscat elseve
Mi-am cumparat apoi pudra de volum Taft ( volume powder) de la Schwarzkopf. E foarte mica, usor de tinut in geanta de exemplu, insa eu nu am reusit sa o aplic cu prea mare succes. Am riscat mereu sa dau pe haine si sa arat varuita peste tot. In afara de modul de aplicare ce mie nu mi s-a potrivit, e posibil sa fie mai buna decat multe alte produse de acest gen.
Imagini pentru pudra par taft
Am reveit nu de mult la prima iubire, Batiste XXL Volume si probabil cu el raman. L-am gasit la un moment dat la un pret bun si mi-am cumparat 4, sa fie acolo. Inca sunt multumita de el, sper sa-si faca treaba in continuare.
Imagini pentru batiste xxl volume

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu