13.09.2017

Despre adevarata fericire

Cat de cunoscuta mi se pare povestea asta!
Ha ha! Cum mi se mai pare ca trece timpul si eu stau pe loc.. Cum am mereu impresia ca toti ceilalți se distrează mult mai bine in călătoria asta prin viața, in timp ce 'La naiba, eu iar stau pe tușă!'
Cred ca nu e valabil doar pentru mine, din păcate!
Cu toții avem poate zile in șir in care ne trezim dimineața si ni se pare ca suntem oamenii cei mai plictisiti, greu încercați si lipsiți de bucurii, zile in care ne cerem osândă, vorba moldoveanului si pretindem mereu mai mult si mai mult de la noi si de la cei din jur ..si nu suntem in stare macar sa ne înșirăm binecuvantarile, d'apoi sa ne mai si bucurăm de ele!
Si cum nimic nu-i întâmplator, ca tot is fericita si exuberanta de cateva zile aparent fara motiv, va las mai jos revelația acestei zile, pe care cu siguranța o conștientizați.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu