06.09.2017

Cernăuți , ultima escapada inainte de începerea școlii

Am cautat întreaga luna August o vacanta.
In plan era o vacanta adevarata, de 7 nopti, de care noi chiar n-am prea avut parte, intr-un resort de lux din Turcia.
Dupa îndelungi sondari inutile prin toate ofertele de Last Minute, căutări soldate cu un mare eșec, ajunsesem chiar dezamagita.
Singurele vacante găsite , care sa se apropie in ceea ce privește condițiile cu ideile pe care mi le fixasem eu in minte ajungeau undeva la 3200-3500€.
Desigur, am gasit si la 2000€ si la 1600€ si la 600€.. si tot asa, insa cu cat scădea pretul, cu atat mi se părea mai problematica locația si mai dubioase review-urile.
Așadar, zgârcită din fire cum sunt ( de fapt, mai bine zis: o mare fraiera, ca doar de banii astia ma suntem eu bine, ni vecinii 😝),  eram cat pe ce sa renunț.
Ma durea insa sufletul sa renunț chiar la tot, tot, tot: plaja exotica, peisaje frumoase, condiții de lux, liniste si pace in 2.. Mai ales ca începe scoala si numai părinții stiu ce vârtej nebun începe de acum inainte.
A propos , pentru cei ce nu au problema asta, in prima săptămana de scoala sunt cele mai faine si mai convenabile oferte pe care am putut sa le vad! Da' cin' sa-mi duca/aștepte/ încurajeze  odraslele la scoala, cin' sa participe la ședințele interminabile si la pregătirea materialelor necesare noului an?
Peste un milion de ani insa ajung eu si pe acolo.
In schimb insa, am avut ideea sclipitoare a altei destinații.
Surprizător, soțul meu, care de felul lui e destul de reticent la ideile cele sclipitoare de care ziceam😂 a părut destul de interesat( wow, pe bune???), așadar am început sa socotesc zilele posibile de plecare. Chiar nu era de pierdut nici o clipa, nu credeți?! La naiba, daca se răzgândește?😈
Destinația la care cred ca nu s-ar fi gandit nimeni pentru o vacanta romantica de încărcat bateriile a doi îndrăgostiți bătrâni si obosiți 😁😁😁 a fost Cernăuți, orașul de la granița României cu Ucraina!
Eiiii, ce părere aveti? Asa-i ca numai o fata deosebita ca mine😆😅 putea gândi intr-acolo? La locul in care a invatat si locuit marele nostru Eminescu pentru o perioada de timp.

Si sa știți ca acum, proaspăt întoarsă, nu regret nici o clipa alegerea, in ciuda numărului de descurajări primite, fie ele solicitate sau nu ! Asa ca voi face tot posibilul sa va povestesc una-alta, pana nu uit iar , ca de fiecare data cand plec undeva imi propun sa povestesc si mai mereu trece timpul si trece degeaba din punctul asta de vedere.
Si nu de alta, dar atâta caut informații inainte de plecări , încât as putea crea o baza de date in toată regula.
 Adunând si experiența proprie dobândita intre timp, mai că am impresia ca mi-am greșit cariera😜😝!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu