05.12.2015

Dovada ca BUZZstore plătește! Tocmai am primit bonurile cadou!


Am început aici o discuție despre acest subiect!



Atunci nu reușisem încă sa acumulez necesarul de puncte pentru a face transformarea in tichete cadou.

Stiind ca acum ma apropii lejer de 1000 pc, am trimis un e-mail in care am solicitat reevaluarea si implicit bonurile mele cadou:)

Ca sa scutesc timp, am atasat din prima si print screen al contului meu, sa meargă mai repede verificările desfasuratorului de puncte disponibile.

Dupa cum am scris si la postarea anterioară în ultima editare, la 11 mi-au trimis e-mail de validare, la 13,30 maxim era făcută deja livrarea.

A doua zi am intrat in posesia plicului, in care am găsit doua bonuri cadou in valoare de 50 lei fiecare;)

Ce sa spun decât ca cei de la BUZZstore m-au asigurat a 5-a oară de seriozitatea si profesionalismul lor?

Si da!

BUZZstore își face datoria cu vârf si indesat fata de cei cu care colaborează!

Multumesc BUZZstore! Mai aștept campanii la care sa-ti fiu buzzer, sa testez gratuit noi produse si sa mai fiu si rasplatita, cum s-a întâmplat si pana acum!

Pentru cei interesați, trebuie sa știți ca prin înscrierea aici: http://buzzers.ro/invite/01043b512e115182470eaddca6da4b04 si prin accesarea chestionarelor atunci când apar campanii noi va asigurati șansa de a avea același drum pe care l- am parcurs si eu.

Rememorez faptul ca am primit pentru testare pana acum detergent Persil si prosoape de bumbac, bere Bergenbier destula cat sa fac o ditamai petrecerea cu prietenii, branza tartinabila Hochland din nou, pentru multe pachetele de școala si mic dejun, precum si pentru multe petreceri cu cei mici, iar acum soțul meu testează produse Tellur in valoare de 255 lei, respectiv un selfie stick, o camera video pentru mașina, un modulator FM si un suport de tableta foarte util de folosit in mașina, in timpul drumurilor mai lungi.

Eu spun ca am avut parte de multe Zâmbete din partea BUZzstore si îmi doresc sa mai urmeze multe altele la fel!

Va aștept sa testam împreuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu