12.12.2015

Unboxing Avon C 15 2015


Aceasta campanie a fost una cu nabadai.
Am promis ca e ultima data când fac așa ceva:))- cine m-o crede, dupa care ma cumintesc pentru o vreme.

Am cutii întregi de produse cumparate la oferta, la care s-au mai adăugat acestea doua cutii nou sosite.

Produsele sunt minunate, nu-mi pare rău ca le-am comandat, stiu ca in timp le voi găsi si o casuta:), pentru ca slava Domnului, ocazii de a darui sunt destule iar cei ce stiu cu ce ma mai o ocup stiu unde pot fi găsită daca au nevoie de ceva rapid.

Aceasta este prada, așadar!

As fi crezut ca vor fi mult mai multe ca si volum, dar nu, acestea sunt toate cele de care am vorbit aici.









Mai am de plasat o comanda de aproximativ 250 de lei pentru a primi acest cadou:), pe care ard de nerăbdare sa vi-l arat, când o sa vina momentul.


2 comentarii: