19.11.2015

Zâmbetul de azi mi l-a livrat Libris

Dupa cum probabil știți, una din placerile mele este cititul.
Chiar daca timpul mi-a fost dusman in ultimul timp, tot am câteva titluri despre care as vrea sa va povestesc. Despre acest subiect, intr-o alta postare:)
In general aleg lecturi care sa ma binedispuna, cu happy end daca se poate, pentru ca dintotdeauna cărțile mi-au influentat starea de spirit, chiar si mai mult decât vremea.:))
Acum 2 zile mi-am dat o noua comanda de carti. Mi se întâmpla sa am așa o pofta de cumpărături încât sa ma întreb in mod obsesiv oare ce si oare de unde???? Numai si numai ca sa-mi treacă dorul:)) 
La Elefant comanda minima pentru transport gratuit este de 150 de lei, deci pica din start, întrucât nici timp nu am mult la dispoziție, sa pot gândi așa cum trebuie comanda, astfel încât sa nu comand doar de dragul de-a atinge suma necesară si nici chef sa cheltui prea mulți bani pe ceva ce pana la urma ma încălzeste doar pana la următorul dor.
Așadar apelez linistita la Libris. Stiu ca îmi pot comanda chiar si o singura carte, daca asta îmi doresc si nu plătesc nimic in plus, nu fac nici măcar efortul de a ma deplasa pana la prima librarie.

Acum am ales cărțile din imagine.

- 3 x Gossip Girl, de Cecily von Ziegesar: Te voi iubi mereu, Cum as putea sa te mint si Nimeni n-o face mai bine; 

- 2 numere din Trilogia Arcanelor, de Thierry Carmes: Cantul Arcanelor si Plangerea Arcanelor; 

- Apocalipsa 2012, de Lawrence E. Joseph.

Nu va spun cat am plătit pe fiecare in parte, va spun doar ca au reduceri mari si sunt foarte, foarte ieftine, insa doresc sa menționez ca am achitat curierului doar 19 lei. 

Pentru 6 carti noi eu spun ca e super preț si super plăcere! Pentru mine e cea mai buna afacere de multă vreme:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu