08.11.2015

Jamieson- suplimentul alimentar nr 1 in Canada!



Ca in orice casa, cred ca se pot strecura lucruri de care se uita pur si simplu.
La un moment dat, vizitand-o pe mama, băiatul meu s-a lipit de o cutie cu pastile. Nefiind fana a acestor obiceiuri- gen hai sa ne indopam cu de toate, preventiv, l-am si apucat de mana sa-l scot de acolo.Cu toate insistentele mele de a-l lasa in pace, ea i-a si împins una pe gât, spunând ca nu are ce rău sa-i facă, ca e vitamina D, cu vitamina C, etc.
Stind ca mama are tratamentul ei pentru osteoporoza, chiar nu mi-am bătut capul sa ma uit mai bine pe cutie.
Inutil sa mai spun ca am plecat de acolo cu un copil fericit zdranganind de zor la un recipient plin pe 3 sferturi.
Acasă am avut grija sa le strâng bine, sa nu aibă copilul tentatii inutile si evident ca acolo au rămas.

Făcând ordine într-un dulap mai greu accesibil, am dat peste cutie si i-am oferit câteva minute din timpul meu studiind indormatiile de pe ambalaj. 
Știam ca sunt bune, știam ca nu-s prea ieftine-acestea erau cumparate din Spania daca-mi amintesc eu bine si mai stiam ca e pacat de ele sa expire acolo uitate daca pun inapoi in dulap, asa ca le-am scos la îndemână, sa vad cine vrea sa le consume.
Cei mici au fost super încântati, baiatul si-a amintit pe loc de ele, asa ca facem întrecere care sa primească întâi.

Asta de vreo săptămâna, pana m-am gândit sa gust si eu astăzi, sa vad ce bunatate pierd. 
Mniammmm, nu-s eu cu dintr- astea si de obicei îmi iau o cana mare mare de apa lângă mine pentru ca-mi fac greata singura când e vorba de consumat ceva care stiu ca face bine:))( deh, sechelele anemiei, când am fost obligată efectiv sa mânanc ficatei, creier, vita, sfecla roșie, etc- adică tocmai ce am urat si nici măcar nu am gustat măcar , in acești mulți ani ai mei:))
Ziceam mniammm... Da, am regasit gustul vitaminei C din copilărie, pe care l-am iubit maxim,

Așa ca vazand ca e cam gata cutia, m-am gândit sa vad daca se găsește si in România, sa-l pun pe o lista de așteptare, pentru când/ sau daca mi-oi dori sa-l am din nou.

Jamieson se numește, iar Mr. Google nu mi-a dat variante( adică farm. Tei nu-l are, Catena nici atât, Stejara la fel, etc.
La o alta căutare aflu ca-s vitaminele nr 1 in Canada ( woooow!!!), recunoscute pentru calitate, puritate, eficiența, bla bla, știți placa tuturor când e vorba de reclama si ca da, abia au apărut de câteva luni si in România.

Se comercializeaza exclusiv in Farmaciile Help Net si deja m-au indispus condițiile lor. Plata transportului este plătită de client, atunci când comanda este mai mică de 350 lei. Doh, normal ca-i mai mică, doar nu mi-oi face necesarul de medicamente pana la pensie.
Rămâne de văzut unde au puncte de lucru.
.....................................................................
Bifat!
Aici nu ma pot plânge. Au site-ul foarte dragut pus la punct. Mi-am declarat locatia si am putut alege raza de acoperire. Pt 15 km nici o șansa- nu-mi trebuia mult sa-mi imaginez ca nu avem in zona. Exista insa 3 farmacii in Iași, pe care-l vizitam periodic- si surpriza! O locatie e undeva in Pacurari, pentru cunoscatori, trebuie sa fie chiar usor de depistat, una in Complex Felicia-mai simplu:) si una pe Nicolae Iorga -aici m-ati prins, nu am idee unde e, insa cu ajutorul hărții de pe site se poate găsi fără probleme.

Nu le vad insa pe site pe ale mele.
 Acestea costa 71 de lei.
Acestea la fel!
Iar acestea sunt 35 de lei.

Eu m-am uitat strict la ce cred ca ar fi asemanator cu ale mele, altfel sunt mult mai multe variante.

Daca doriti mai multe informatii, puteti citi mai jos informatiile prezente pe site-ul farmaciei Help Net:

Jamieson, lider de piata in Canada, este acum prezent in Farmaciile Help Net.
 
Datorita inovatiei continue si a respectarii promisiunii de calitate, puritate si siguranta ale produselor, Jamieson conduce detasat in categoria suplimentelor alimentare.
 
Fiind un pionier al industriei, Jamieson a introdus pe piata produse cu concentratii ridicate de principii active si a folosit intotdeauna doar materii prime de inalta calitate. 
 
 
Fiecare produs Jamieson garanteaza o puritate absoluta in fiecare stadiu al productiei.  Un numar de 360 de pasi sunt efectuati pentru a asigura calitatea deplina si pentru a respecta Protocolul 360 Pure.
 
VITAMINE SI MINERALE
 
Asigura necesarul zilnic de nutrienti folosind surse naturale sustenabile,  extrase din zone ecologice de pe tot Globul.
 
  • ACID FOLIC 1MG - Previne aparitia malformatiilor in sarcina si ajuta la dezvoltarea tesutului matern.
  • VITAMINA C CU PORTOCALA 500MG TABLETE MASTICABILE CU GUST DE PORTOCALE - Gust placut, usor de mestecat. Formula care contine Portocal dulce, Lamaie, Maces si Acerola.
  • VITAMINA C 1000MG - Cu eliberare prelungita ce actioneaza timp de 6-8 ore de la administrare.
  • VITAMINA D3 1000UI - Vitamina Soarelui intr-o forma concentrata extrasa din cea mai pura lanolina
  • VITAMINA D3 400UI PICATURI PENTRU COPII - Vitamina D pura din sursa naturala, lanolina. Nu contine coloranti, arome, sare, gluten si lactoza.
  • MEGA CALCIU CU D3 - Formula complexa din 5 surse de calciu pentru a sustine sistemul osos.
  • MEGA CALCIU CU D3 CARAMEL DOZE MASTICABILE - Cu gust placut si doar 17 calorii.
  • ZINC 50MG - Imunostimulator, antioxidant cu concentratie ridicata.
  • SELENIU CU BETA CAROTEN VIT C+E - Complex antioxidant ce sustine sanatatea intregului organism. Contribuie la o piele frumoasa din interior.
  • PRENATAL MULTIVITAMINE SI MINERALE - Ofera viitoarei mame nivelul optim de nutrienti.
 
ANTIOXIDANTI
 
Sustin sanatatea cardiovasculara, protejeaza organismul de stresul oxidativ.
 
  • COENZIMA Q10 - Forma naturala echivalenta cu cea produsa in mod fiziologic de organism cu absorbtie ridicata.
 
OMEGA-ACIZI GRASI ESENTIALI
 
Sustin sanatatea cardiovasculara si nervoasa, imbunatatesc metabolismul lipidelor.
 
  • OMEGA RED SUPER KRILL - Omega 3 de ultima generatie, nu produce regurgitare si reflux gastroesofagian, cu gust specific de peste.
  • OMEGA2 COMPLET 1000MG - Contine una dintre cele mai concentrate formule cu EPA si DHA de pe piata.
  • ULEI DE SOMON SALBATIC SI PESTE CU COMPLEX DE OMEGA3 - Singurul produs care contine ulei de somon salbatic.
  • ULEI FICAT DE COD CU VITAMINA A SI D - Contribuie la sanatatea inimii datorita acizilor grasi si la sanatatea ochilor si tesuturilor datorita vitaminelor din compozitie.
 
PRODUSE PE BAZA DE PLANTE
 
  • GINSENG SIBERIAN 650MG - Ajuta la imbunatatirea performantei mentale si fizice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu