24.11.2015

Hainute noi de vânzare!


https://www.facebook.com/Hainute-frumoase-de-firma-447995512078276/

Cochetez de mult timp cu ideea de a mai face ceva loc in dressing. 

Pur si simplu ne lovim de problema spațiului si efectiv nu stiu cum as putea proceda sa realizez acest lucru.

Am daruit multe din ele, am botezat copilasi cărora la fel, le-am pregătit multe hainute, insa cu toate acestea aproape nimic nu s-a schimbat.

Am creat acum o pagina de Facebook pe care am adăugat câteva fotografii, sa vad întâi daca ar fi cineva interesat.
Hainutele sunt noi, sunt frumoase, sunt de firma si poate le-as putea găsi o casuta si copii care sa le poarte cu drag.

Postez aici si câteva fotografii, iar in cazul in care sunt solicitări, poate am sa fac si un blog nou, doar pentru acest lucru, ca sa nu amestecam treburile.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu