14.11.2015

Campania Hochland de la BUZZstore



Știți deja, pentru ca am avut grija sa ma laud pesteeee tot:))) faptul ca am avut șansa de a fi selectată într-o noua campanie BUZZstore.
De data aceasta, Hochland a prezidat totul, aducandu-ne pe masa noul #buzztartino de care copiii au fost atât de încântati. 
Brânzica tartinabila a făcut deliciul micului dejun de atunci încoace, copiii făcând zilnic experimente noi cu ajutorul cărora s-au distrat de minune.
Pe Facebook am tot povestit despre acest fapt, insa aici pe blog mai puțin, așadar va atasez câteva imagini, de la primirea coletului cu surprize pana la momentul actual.

Se poate observa activitatea noastră din ultima vreme. Am mancat, ne-am jucat, am impartit cu prietenii si iar am luat-o de la capat!
Noua ne-a plăcut si mai vrem:)!!!

Daca doriți sa faceți si voi parte din marea familie BUZZstore, va invit sa va înscrieti aici, pentru a putea avea șansa pe care am avut-o eu:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu