07.12.2014

Cum ne mai recreem?

Ce facem cand ne plictisim?
Dar cand ne plictisim raaau de tot, cand nimic nu ne e pe plac si nimeni nu ne mai intra in voie?
Ne aducem aminte de copilărie, evident;)) Mie personal imi plac filmele romantice; m-as uita la ele cu orele. Din păcate nu s-a inventat postul de televiziune care sa se sincronizeze cu putinul meu timp liber. Ca sa nu mai spun ca urasc reclamele si pierderea de timp cand as putea face altceva in acele momente.
Imi veți spune sa aleg Internetul, sursa inspuizabila de inspiratie, care mi-ar da de toate in cantitatea dorita, la momentul dorit, iar in caz ca trebuie, butonul de stop si pauza ar face cat o mie de bucurii.
M-am lasat si de asta in schimb.. Astia mici nu au ei rabdare sa bocesc eu înflacarata in liniste, 2 ore pe ceas sau mai mult, daca mai vreau sa mai vad inca un film.
Asa ca multumesc, Doamne, ca s-au inventat desenele animate si/sau jocurile pe calculator!!!
Eu nu m-am prea omorât cu jocurile, insa baiatului meu as putea nici sa nu-i dau de mâncare daca prinde unul;))
Evident ca nu-l las foarte des, inca e mic, insa daca vreau liniste in casa, stiu ce am de facut.

Jocuri sunt de multe feluri. Pentru el aleg in general pe cele care sunt lipsite de violenta, eventual inspirate din desenele animate preferate, sau chiar cele cu curse cu cai online. Jocuri sa fie, ca el nu-i pretentios deloc;))
Abia astept insa sa creasca si micuta. Probabil ea le va prefera pe cele cu imbracat/accesorizat personaje, cum am tot vazut la prietenele ei mai mari;)
Ei bine, voi ce activitati alegeti pentru a va relaxa? Mai ales in acest sezon ce ne tine mai mult in casa, departe de plimbari lungi in natura, excursii si vacante?

3 comentarii:

  1. veronica Picioroagaluni, decembrie 08, 2014

    hei Bianca! nu ne auzisem de multisor !
    Bine ai mai zis-o aia cu bocitul...si eu mai practic din cand in cand ..ultima oara chiar aseara la "Frumusica" pe care l-as vedea si de 100 de ori si tot nu m-as plictisi ..o ador pe Julia Roberts :-D
    O sa intru si eu pe platforma asta de jocuri..am si eu o experta mica in casa...si cum zilele astea friguroase ne cam tin in casa , trebuie sa diversificam activitatile..printre altele bricolam ! Ornamentele de Craciun sunt la mare cautare acum :-D E distractiv ,ne testam indemanarea si imaginatia si-n plus.. la final avem ornamente speciale,homemade ,unicat ,..aproape gratis ! :-)
    Te pup pe tine si pe ingerasii tai si va dorim Sarbatori fericite si sa vina Moshul incarcat cu surprize !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, ce dor imi era sa te 'vad'! Sper ca sunteți bine cu toții, parca sunt pe alta planeta de o vreme. Sper sa ma mobilizez sa scriu mai des, ca rau nu-mi face;)
      Pupa frumusica, va urez muuult spor la mesterit, tot vad zilnic in jur idei atat de frumoase si de putin costisitoare încât regret ca nu mai sunt copil.
      Sărbători minunate sa aveți, nici nu stiu cand a trecut acest an!

      Ștergere
  2. Si odrasla mea se prinde in jocuri, la un moment dat trebuie sa-i ponderam, nu s-ar mai ridica de la calculator.

    RăspundețiȘtergere