18.08.2014

PhotoFancy- cadouri de suflet!

Sa va spun ce am mai descoperit???
Va spun, ca doar stiti ca nu pot tine nimic  doar pentru mine.
Am gasit un super, super site, numit PhotoFancy pe care putem edita fotografiile noastre minunate si de pe care putem comanda lucruri personalizate incredibile.
Am deja vreo 2 ore de cand imi incarc intruna pozele in tot felul de cadre magnifice. Mi-am scris numele si in petale de trandafiri, si in nisip pe malul marii. E o idee asa romantica;)!!!
Am facut cu manutza mea colaje cu fotografiile preferate, le-am aplicat efecte speciale si le-am editat online gratuit in acelasi timp in toate felurile posibile si imposibile.
Cica se pot inclusiv distribui pe Facebook, macar sa vada toata lumea operele de arta!
Problema e ca inca n-am dat de capat descarcarii gratuite a ceea ce am muncit cu atata drag si spor, dar promit sa perseverez si sa ajung si acolo, PROMIT!
Ceva mai frumos de atat inca nu am gasit.
Putem personaliza o gramada de chestii, de la suporturi de chei, la tablouri, huse pentru smartphone, tricouri, cani, ceasuri, genti si tot soiul de accesorii la care eu una nu m-as fi gandit vreodata.
PS: Eu ma pun serios pe treaba si revin cu dovezile precum ca mi-am gresit vocatia! Trebuia sa ma fac visatoare( daca nu s-a inventat meseria asta, pe bune ca o inventez eu, nu economista, ca norii sunt prea departe fata de cum  mi i-as dori eu!;))
 ==========================================================================
 Am revenit, desigur. Abia astept sa va arat ce am mesterit.
Am invatat si sa salvez imaginile. De fapt nu e nici o greutate, nu stiu exact de ce am intampinat probleme. E posibil ca initial sa fi fost de vina calculatorul de la birou de nu imi dadea voie sa fac mai nimic. Acasa, in liniste, am reusit sa fac de toate;)
Iar acum, TADAAAM:

 Intai si intai am facut o simulare pentru un tricou personalizat.
Am folosit o imagine cu cei mici pentru fata si alta cu sotul meu pentru verso; am gasit optiunea de adaugare Text pe mai multe linii, de selectare Font si chiar culoare a scrisului. Ce pot spune decat ca e foarte atent programul? Plus ca exista optiunea de editare a fotografiei, de prelucrat imaginea prin retusare rapida, prin adaugare efecte, rame, de decupat sau de micsorat/ marit imaginea, etc.
Mie mi se pare ca a iesit chiar dragut, cu siguranta poate fi oricand un cadou foarte frumos si de suflet!
 Aici se pot vedea clar frustrarile ultimei vacante in doi. Nu m-am indurat sa dau cativa euro amarati pentru un lacatel personalizat cumparat de pe malurile Senei. Sotul meu m-a si certat, spunand ca sunt zgarcita si ca ratez sansa de a imi cauta lacatelul peste 10 ani, de exemplu, cand as putea reveni in Paris. Cert e ca recent vazusem un reportaj in care explicau cum anual se scot de pe poduri mii de lacatele intrucat le afecteaza structura de rezistenta.. Hmm, sa mai si traiesc cu speranta de a-l regasi? No way! Uite ca acum am si eu lacatelul meu, pe care sigur nu mi-l mai desface nimeni de la locul lui. Cheia e aruncata demuuult;)!
 Tot o reminiscenta din vacanta, un mic colaj cu imaginile mele preferate in doi.
Dupa cum se vede, MagicName e de departe optiunea mea favorita de personalizare a unui cadou de suflet!
 Intrucat nu am avut un tort la ultima mea aniversare deoarece nu mi-am dorit asta atunci iar acum ma cam rodea asa la sufletel acest fapt, reparam si problema asta;)) si cu dedicatie speciala de data asta, hi hi.
Iar daca plajele in care am avut sansa sa ajung pana acum nu mi-au permis un mic mesaj care sa-mi ramana amintire, iata ca mi-am facut si acest hatar! Si ce simplu e! Sunt sute de variante in care va puteti scrie numele dvs sau al persoanei iubite, sau in limita caracterelor, puteti alcatui o scurta dedicatie/ urare/ mesaj/ declaratie;) atat de simplu cum n-as fi putut crede.

Eu ma declar fan PhotoFancy! Am incercat pana acum multe programe de editare a fotografiilor si recunosc faptul ca mi-am cam prins urechile si am abandonat inainte de a duce lupta la bun sfarsit.
Daca am avut eu rabdare sa stau pana la ora asta din noapte sa ma joc;), in contextul in care maine dimineata ma asteapta un birou plin de acte si doi pitici plini de energie, poate oricine sa faca asta!

3 comentarii:

  1. Te inteleg cu lacatele asa cum nici eu nu vreau sa lansez lampioane doar de dragul spectacolului, sunt alte moduri mai prietenoase cu mediul prin care ne putem arata afectiunea pentru partener.
    Tare dragute tricourile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am facut o comanda de la acest magazin, mi-am cumparat o husa personalizata si chiar am facut o alegere buna. Mi-as mai cumpara cateva produse, mai ales ca preturile sunt mici si calitatea mare.

    RăspundețiȘtergere