17.08.2014

Bucle perfecte la care am visat intreaga viata!

De mic copil, ai mei ma tundeau, daca nu 0- ca sigur au facut-o ei si pe asta in vremuri pe care Slava Domnului, nu mi le amintesc;)) - 1, maxim 2. Stiti voi ce inseamna asta mai bine ca mine.
Pentru un copil de gradinita era criminal ceea ce-mi faceau. Vedeam mereu fetite in jur cu fundite si codite, ca sa nu mai spun de rochite, ca deh, la freza mea nici macar rochitele nu-si aveau locul si ma mai si intrebam in sinea mea de ce-s asa urata eu si de ce-s asa frumosi toti ceilalti copii.
Pe la serbari si festivitati, cand era musai de imbracat o tinuta de gala, parca eram la bal mascat. Imi legau in frunte, de smocul ce se chema breton o ditamai funda alba dintr-aia rotata gen pompon, care arata absolut ridicol, cu o fusta/rochita de voal semi-transparenta, eventual mai mica decat era cazul .
 Nu mai comentez la capitolul haine, era in vremea in care nu se gasea de imbracat orice, ca acum..tinutele treeau pe rand pe la frati, verisori, vecini, iar cine avea un pantofior de lac si un compleu de blug, chiar ca se simtea ca intr-o poveste.
Doamne, acum ca-mi amintesc, inca ma intreb cum de n-am ramas cu sechele.
Eu cred ca am avut si inca mai am un par foarte sensibil, fin si subtire, dar ca sa ajung in clasa a 8-a cu asa o freza, in speranta ca daca e tuns foarte scurt in mod repetat isi poate reveni, mi se pare de cosmar.
Intre timp, lungimea a tot crescut progresiv cu varsta, un bob destul de scurt mentinandu-se intre preferinte de-a lungul timpului.
De cativa ani insa mi s-a pus un pitic cum ca-l vreau lung. Cand mai crestea putin insa, se gasea cate o frizerita care sa nu stie ce inseamna luat din varfuri si sa  mi-l masacreze la jumatate. 
Si uite-ma acum, adult, cu parul aproape lung, asa cum l-am visat mereu. Problema mea e ca refuz sa merg sa-i mai tai din lungime fie chiar si doar 1cm si din motivul acesta nu prea mai reusesc sa il aranjez.
 In ciuda amintirilor din copilarie, mi-am dorit mereu bucle de printesa, bucle lejere si matasoase, care la salon se realizeaza asa de usor si care stiu ca ma si avantajeaza foarte mult...Asa am ajuns sa visez la bucle facute de mine, usor de realizat acasa, fara moate, fara varfuri intoarse invers, etc.
Am o perie rotativa cu care il usuc, il si aranjez, insa eu mi-am dorit mereu bucle pe care aceasta perie nu le realizeaza atat de simplu pe cat mi-as dori.
Tocmai de aceea am inceput sa imi caut o ustensila profesionala in acest sens, ca deh, cand ceri prea multe de la un lucru tot ce e posibil sa nu faca bine nimic din ce iti doresti.
Initial m-am uitat doar dupa un ondulator, insa cand am vazut oferta asta( CLICK), cu o reducere de 47% in care sunt incluse doua produse: un ondulator cu care sa-mi pot face singura si rapid de tot bucle de la mici la foarte ample si mai ales un uscator de par profesional de 2000 watt, am zis ca am dat lovitura. 
Eu sunt foarte practica de fel, asa ca pana imi ajunge comanda, gasesc deja cui sa-l plasez;)); ocazii de daruit am uneori poate mai multe decat mi-as dori.
In felul asta imi indeplinesc si eu visul si mai tai un cadou de pe lista.
Oferta Uscator 2000 Watt cu ondulator 16mm cadou tpb.ro 
Va tin la curent cu impresii despre produse si cu imagini cu noile mele bucle!
Poze de cand eram mica n-are rost sa pun, oricat ar putea parea de distractive;)); am incercat prea mult sa-mi schimb parerea despre mine, nu vreau sa o stric pe-a voastra intr-o singura clipa;)) 
Va puuup!

2 comentarii: