29.06.2014

Review gama Apidermin Lejer

Dupa cum stiti, am primit acum ceva vreme spre testare un colet cu 4 produse minunate, pe care le-am asteptat cu mare nerabdare si curiozitate. Odata folosite zi de zi timp de o luna de zile incheiata, va pot furniza mai multe informatii referitoare la ele, asa cum stiu ca asteptati de ceva vreme.

Noua gama Apidermin Lejer urmareste principiile active ale gamei cu o istorie de 50 de ani, intr-o formula noua, lejera, destinata tenului normal, gras sau cu tendinta de ingrasare si cuprinde 4 produse:
  • crema lejera hidratanta de zi 
  • crema lejera regeneranta de noapte
  • lapte demachiant lejer
  • lotiune tonica hidratanta
Sa va povestesc insa despre fiecare in parte.
 Ce spune producatorul:
Apidermin lejer, cremă lejera hidratanta de zi ( click) se adresează tenurilor normale sau mixte, hidratand și hranind pielea. Apidermin Lejer reia principiile gamei clasice cu o traditie de 50 de ani intr-o formula lejera, imbogatita cu un complex hidratant si factor de protecție solară 15. Untul de cacao este bogat în acizi grasi hidratand pielea în profunzime. Factorul de protectie este completat de laptișorul de matca și vitamina E, una dintre cele mai puternice substante cu proprietati antioxidanțe, ce pontentează efectul protectiei solare, luptand impotriva razelor ultraviolete. Pielea fetei hidratata, protejata impotriva razelor de soare, este o piele fericita. 
Pretul ei este de 13 lei pentru 50ml de produs.
Parerea mea:
Crema hidratanta de zi este o crema cu adevarat lejera, care intra rapid in piele, pe care o aplic cu placere, fara a-mi simti tenul incarcat sau unsuros, cum mi se intampla cu alte produse. Dupa ceva timp de la aplicare am sesizat obisnuitul luciu al fetei mele, care evident ca reapare orice as face eu;) Mirosul, care pentru mine e un factor foarte important, este unul discret si foarte placut.
Ambalajul este unul din plastic rezistent, cu un capacel care se inchide perfect.
 
 
Ce spune producatorul:
Apidermin lejer, crema regeneranta de noapte se adreseaza tenurilor normale sau mixte, stimuland regenerarea celulelor pielii pe timpul noptii printr-o formulă lejera. Apidermin Lejer reia principiile gamei clasice cu o traditie de 50 de ani într-o formulă lejera pentru noapte, imbogatita cu un complex regenerant in care accentul se pune pe laptisorul de matca, produs miraculos al stupului, uleiul de samburi de caise si vitamina A. Vitamina A va fi absorbita cel mai bine de piele in timpul noptii, creand alaturi de vitamina E si untul de cacao un mix hrănitor. Pielea feței, rasfațata de substante active de origine naturala este o piele fericita.
Pretul ei este de 14 lei pentru 50 ml de produs.
Parerea mea:
Nu am folosit pana acum o crema de noapte iar aceasta m-a incantat. Pot sa renunt foarte usor la crema de zi daca o folosesc pe aceasta. O aplic seara dupa curatarea tenului, intra rapid in piele, ca si crema de zi, iar dimineata ma trezesc proaspata si cu tenul hidratat, de parca am avut o masca aplicata intreaga noapte.
Este preferata mea. 
Mirosul este unul cu adevarat discret, natural, placut!
  
 Ce spune producatorul:
 Cu grijă pentru tenul tau, special conceput pentru tenul normal sau mixt, laptele demachiant Apidermin Lejer indeparteaza delicat si eficient machiajul. Pielea fetei este curatata in timp ce vitamina A, vitamina E si untul de cacao hranesc si rasfata epiderma iar laptisorul de matca stimuleaza regenerarea celulara. Complexul de ingrediente active mentine pielea hidratata un timp indelungat.
Pretul sau este de 11,16 lei pentru 150 ml de produs.
Parerea mea:
Laptele demachiant are o textura medie, destul de lichida, care umezeste foarte bine dischetele si dizolva orice urma de machiaj. Am facut proba si cu machiaj elaborat pe ten, pentru a-i testa puterea si si-a facut foarte bine treaba. In aceasta ultima luna, nu m-am machiat foarte des, asa ca rolul ei a fost de curatare a tenului de impuritati, lasand fata fina, curata si hidratata.
Ambalajul este unul foarte practic, imi place mult forma de dozare a produsului folosit, astfel incat sa se aplice fix atata din el cat ne dorim.
Mirosul este cel specific intregii game, natural, placut, discret.

 Ce spune producatorul:
Cu grija pentru tenul tau, special conceputa pentru tenul normal sau mixt, lotiunea tonica hidratanta Apidermin Lejer tonifica pielea fetei in profunzime, asigurand un nivel ridicat de hidratare. Extractul de frunze de ceai verde are actiune astringenta asupra pielii, micsorând porii. Laptisorul de matcă stimuleaza regenerarea celulelor completand efectul antioxidant al ceaiului verde ce are grija de pielea fetei impotriva radicalilor liberi. Pielea este tonifiata, complexul de ingrediente active menținând-o hidratata.
Pretul este de 11,16 lei pentru 150 ml de produs.
 Parerea mea:
Dupa crema de noapte,lotiunea tonica ocupa locul 2 in topul preferintelor mele. Imi place senzatia de curatenie si hidratare care ramane pe fata dupa aplicarea sa. Ma tem ca am abuzat de ea, aplicand-o ori de cate ori imi simteam tenul incarcat.
Ambalajul e foarte practic si placut.

In incheiere, ma simt obligata sa multumesc mult sponsorilor pentru increderea acordata si pentru sansa de a beneficia in exclusivitate de gama Apidermin Lejer.
Am avut astfel ocazia de a deschide ochii catre niste produse noi, care cu siguranta si-au castigat locul in inima mea si in dulapiorul de cosmetice.
Pretul acestui set de ingrijire este de aproximativ 50 de lei, un pret mai mult decat rezonabil, care cu siguranta este mult depasit de unele dintre noi doar pentru achizitionarea unei singure creme.
Daca va doriti si voi produsele, le puteti gasi dand click pe cuvintele albastre din cadrul acestui articol. Cu siguranta veti fi placut surprinse.
Numai povestea celor 50 de ani pe care Complexul Apicol ii are in urma ma face sa ma infior si sa fiu mandra ca exista oameni care 'lupta pentru noi la noi acasa', oferindu-ne produsele obtinute din resurse proprii, prietenoase cu noi si cu natura, lipsite de conservanti si alti compusi care sa ne afecteze negativ pe termen lung.
Tenul meu este fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu