07.06.2014

Ganduri, intrebari, OOTD-Ce altceva decat roz??

Ce sa fie? Ce sa fie?
Nu m-am decis inca ce sa va povestesc astazi. Am un mic haul, dar cred ca-l mai las sa creasca, sa fie mai multe lucrusoare de aratat, am cateva surprize- cadouri pe care as vrea sa le adun intr-o singura poveste, sa nu va plictisesc, am doua manichiuri si mai am cateva OOTD  in asteptare.
Azi ma simt nostalgica..tocmai am finalizat inscrierea la un concurs pe blogul celei mai frumoase mamici bloggerite, Federova si m-am luat cu povestitul de amintiri din copilarie; am sufletul la gura parca si o inima atat de derutata, incat nu stiu daca e de bine, daca e de rau.. 
Poate dupa ce publica Federova comentariul meu am sa revin cu un edit incluzand aici macar o parte, intrucat acum chiar nu imi mai gasesc cuvintele.
Mi-au trecut prin minte lucruri la care nu ma gandisem de ani de zile, nici nu stiu de unde au aparut.
Poate si de unde se apropie Vacanta Mare, pe care o asteptam candva cu inflacarare, rugandu-ma sa treaca tot mai greu, sa pot sa ma bucur tot mai mult de ea. 
Copilasul meu la toamna merge la clasa pregatitoare. Mi se rupe sufletul de mila lui, cand il vad atat de mic si stiu ce il asteapta. Am tot intrat in contact cu mici scolari si m-am ingrozit afland care este volumul de munca ce ii asteapta la o varsta atat de mica.
Bine ca am o vara intreaga sa ma obisnuiesc cu ideea!
Va las cu fotografiile pe care m-am decis sa vi le arat astazi;)


 Am purtat:
Jeansi Bershka,pe care nu-i recomand daca incercati sa ii fortati purtand o masura mai mica asa cum am facut eu;))( in ziua in cauza a cedat efectiv tesatura nu vreti sa stiti unde- la o miscare ceva mai brusca, atunci cand am coborat din masina)
Saru'mana ca s-a intamplat cand am ajuns acasa de la munca si nu de dimineata, ca aveam o ditamai fericirea sa ma intorc din drum!
Am zis ca e musai sa-i imortalizez inainte de a-i arunca la gunoi, ca erau chiar dragalasi si abia la a doua purtare. Sa ma invat minte sa mai chinui bietele haine daca nu ma incap! 
Bluza Bershka
Balerini No Name din material textil comozi si foarte ieftini, cumparati -cred -dintr-un PPT.



 Bonus nu va mai arat azi, ca m-am maimutarit destul eu;)), mai ales cand a intrat un sot harnic foc in cadru, sa imi strice mie shootingul si sa nu am de unde alege 5 poze sa va arat;)

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Sunt foarte simpatici si fiind din material textil sunt foarte moi;)

      Ștergere
  2. veronica picioroagaduminică, iunie 08, 2014

    esti belea mare tu Bianca !!! De asta imi place mie de tine...ai asa o naturalete si o sinceritate ...si amuzanta si dragalasa si un copil tare frumos ! :-)
    Si Caroline merge la scoala si ma incearca aceleasi temeri :-/ Incepe o perioada grea ptr ei..ma intreb...se va mai putea bucura de copilarie !?
    iti sta bine cu roz si faza cu pantalonii sa stii ca am patit-o si eu cu niste pantaloni care nu-mi erau neaparat mici doar ca pocneste materialul ala la anumite miscari si fix cand coboram si eu dintr-o masina mi-au pocnit si-ai mei ...asa ca , atentie la coborare! :-)) te pup ! w-eend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)) Ma bucur sa aflu ca nu sunt singura, hi hi!
      Referitor la sinceritate, am stat in dubii daca sa exprim fix ceea ce simt sau nu. Am decis ca nu e obligatoriu sa ma placa toată lumea;)), asa ca e mai usor pt mine sa fiu eu!
      Mult succes la școala, stiu ca nu va fi usor deloc!
      Pupici

      Ștergere
  3. M-ai distrat de la prima ora cu jeansii D ... pacat ca nu au avut viata prea lunga .Cadrul ptr shooting e super chiar daca se vede si sotul , spune-i ca-l salut , asta ca sa ii dai o bila alba ca a intrat in cadru . :D

    RăspundețiȘtergere