19.04.2014

Tian- raiul online al produselor BIO naturiste

logo-tian

Nu stiu altii cum sunt, dar eu...pentru sanatatea si frumusetea corpului meu si al celor dragi mie as da totul.
E pacat sa nu facem asta in vremurile acestea in care avem atatea surse la indemana din care sa alegem ce e mai bun pentru noi.
De aceea caut intotdeauna produse care sa fie prietenoase cu  noi, dar si cu mediul.
Cea mai proaspata descoperire este Tian.ro . 
Are pe rafurile sale virtuale cam tot ce ne-am dori:
  • produse pentru ingrijirea fetei;
  • produse pentru ingrijirea corpului;
  • produse pentru ingrijirea parului;
  • produse de make up;
  • produse folosite in medicina orientala.
 Creme, masti, parfumuri, exfoliante, lotiuni,tratamente,  sampoane, farduri, oje, uleiuri, ceaiuri sunt doar cateva dintre  ele, mi-ar fi si greu sa le enumar pe toate.
Am sa aleg doar doua sa vi le prezint.
Printre peferatele mele se numara...
Oare ce???
 Nu e deloc greu de ghicit;) Un fard de pleoape, desigur!!!
Fard Stralucitor pentru Pleoape City Style 
Are 10 gr, 12 culori pastelate, stralucitoare, iar in compozitia sa este prezenta ceara de albine, care sa confere durabilitate si rezistenta pe parcursul intregii zile. Mie mi se pare alegerea perfecta, necesara oricarei truse de domnisoara.

Iar pentru ca momentan ma lupt cu caderea parului, optez pentru un sampon care sa combata aceasta afectiune.
Sampon anti-cadere Master Herb  
Are 420 de ml, o cantitate mai mult decat generoasa pentru un astfel de produs, cand in genere cantitatea medie este 200-250 ml. Un sampon realizat preponderent din plante, despre care din descriere aflam ca opreste eficient pierderea prematura a parului. Imbunatateste fluxul sanguin de la radacina firelor de par si restabileste echilibrul de minerale si complexul de vitamine necesar pentru sinteza proteinelor si cresterea parului. Samponul contine o gama variata de vitamine, minerale si aminoacizi. Acestea intaresc radacina firului de par si stimuleaza parul deteriorat. Utilizarea frecventa stimuleaza cresterea parului, redandu-i elasticitatea si sanatatea de care are nevoie.

Ce parere aveti de alegerile mele?
Folositi produse BIO?
Daca nu, ati fi tentati sa o faceti de acum inainte?
 

7 comentarii: