12.04.2014

Masca pentru decolorarea naturala a parului

Sursa: http://kaiyoaino.blogspot.ro/2014/04/diy-decolorarea-naturala.html
  • 2 linguri de miere de albine;
  • 2 linguri de ulei de masline;
  • 4-5 linguri de apa plata sau distilata;
  • optional cateva picaturi de lamaie (in special pentru parul gras);
  • optional se poate adauga balsam de par sau masca (pentru a da o mai buna consistenta amestecului)
Se dizolva intr-un recipient mierea cu apa, apoi se amesteca cu uleiul. Adaugati apoi si cateva picaturi de lamaie sau balsam, daca doriti. Amestecati energic, pentru ca amestecul trebuie sa fie cat mai omogen. Apoi lasati 15-20 minute deoparte, inainte sa aplicati pe par.
Incercati sa aplicati pe toata suprafata parului, pe parul umed, ca pe o masca obisnuita. Apoi acoperiti cu o casca, eu am folosit dintre cele obisnuite, de unica folosinta:
Timpul indicat de actiune este 6-12 ore.


O voi incerca si eu cat de curand, poate chiar maine.
Mi-am notat-o aici, sa nu uit de ea;) si voi reveni cu parerea mea. Chiar sunt curioasa daca va functiona in cazul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu