19.04.2014

Compania DDD vs gandacii de bucatarie

 ddd_logo
Multumesc lui Dumnezeu, de cand m-am casatorit si m-am mutat la casa mea, nu mi-a fost dat sa am gandaci de bucatarie.
In copilarie insa, imi amintesc de faptul ca eram terorizata efectiv de acest aspect.
Stiu, stiu, au trecut multi ani si intre timp au aparut tot felul de metode sa scapam de ei, insa pe atunci era un adevarat chin.
Cand iti era lumea mai draga, te puteai trezi cu unul cazand de pe pereti direct in farfurie.
Sau cand aveai musafiri mai multi, fix atunci isi facea cate unul aparitia, isterizand toata lumea din casa.
Ceva mai jenant de atat nu cred ca existe, decat sa-ti plece oamenii de la masa, sau sa manance inghitind in sec, cu gandul ca cine stie ce daca a fost acoperit vasul in care s-a gatit.
Mi se face pielea de gaina si acum numai cand ma gandesc la ei si cu siguranta si voua.
 In domeniul public, cred ca e obligatoriu sa existe un contract cu o firma specializata, sa previna din timp neplacerile. La munca stiu ca sefii mei au un contract cu o firma de deratizare si dezinsectie, specializata in inlaturarea daunatorilor.
Compania DDD le face pe toate si as apela oricand la ea, daca ar fi cazul, numai sa nu fiu nevoita sa dau nas in nas cu 'prietenii' care imi dau dureri de inima si teama de a mai pune capul pe perna.

Un comentariu: