19.04.2014

BePrecious- dor de mare

logo BePrecious
Ca orice femei, frumosul e primul pe lista aprecierilor personale.
Imi plac florile, sunt innebunita dupa haine si cosmetice, dar mai ales dupa accesorii. Fie ele genti,  ceasuri, pantofi, curele, bijuterii, toate imi plac si intrucat sunt mamica si nu as reusi nici daca m-as da peste cap sa ajung in magazinele fizice, nu este zi in care sa nu bantui pe internet in cautarea produselor perfecte. 
Bine, bine, recunosc, avand in vedere ca hainele/ incaltamintea trebuie probata si cosmeticele testate, sa fiu sigura ca mi se potrivesc perfect, dupa bijuterii ma uit cel mai des.
Bijuteriile din argint cu pietre pretioase si semipretioase au ceva aparte, parca ar avea viata lor proprie.
Sclipesc atat de frumos incat mi-e drag sa imprumut din stralucirea lor atunci cand le aleg ca parte componenta a tinutei mele.
Preferatele mele sunt acestea:
Colier cu fluture din Tanzanite 

Pandantiv cu libelula cu Topaz albastru si alb 2.46ct 
Ma si imaginez la mare, cu o rochie romantica, lunga pana in pamant,  cu parul despletit, cu sandale fine, lucrate deasemeni cu cristale albastre..
Mi-a asa de dor de vacanta si de soare incat acum as zbura in tarile calde daca as putea, vazand ca la noi primavara inca se impleteste cu iarna si nu se lasa dusa din tinuturile noastre.

5 comentarii: