03.01.2014

Cum se face print screen?


Iata ca pana acum cateva luni nu stiam si pace cu ce se mananca treaba asta.
Pana nu am fost pusa in fata faptului implinit, in cazul unui retur la Miniprix la care trebuia listat un cod de bare, pentru a fi atasat coletului. Fara acesta, nu mi-ar fi acceptat coletul.
Neavand imprimanta acasa, nu stiam cum sa fac sa nu pierd respectivul cod aparut pe ecran daca as fi inchis pagina asa ca am cerut ajutoare;)
Am salvat cu Print Screen , am atasat captura pe e-mail de unde am descarcat-o ulterior cand am ajuns la o imprimanta.

Asadar, cand dorim sa salvam ceva, apasam tasta Prt Scr ( Print Screen) aflata in partea dreapta sus a tastaturii, dupa care deschidem Paint-ul( eu dau cautare direct din Start- din fereastra de Search, ca e mai simplu, dam click dreapta si selectam Paste sau combinatia de taste Control si  V apasate in acelasi timp si gata! Acum e momentul sa si salvam captura, asta e simplu, stiam pana si eu: File, apoi Save as, denumim dupa bunul plac si gata!

Un comentariu:

  1. eu am invatat acum ca am castigat la un concurs si trebuia sa trimit un print screen cu share-ul

    RăspundețiȘtergere