14.12.2013

Oferta Yves Rocher

Am primit o noua oferta in casuta de e-mail si de dimineata 'muncesc' cu drag si spor la o strategie prin care sa obtin cat mai mult.
Am incercat sa ma loghez prin Cashout, ceea ce inseamna bani inapoi la fiecare comanda plasata, insa am pierdut termenii de care as fi beneficiat prin accesarea directa a banner-ului din newsletter.
As fi primit 5% din comanda inapoi, ceea ce insemna 4 lei si ceva la 112 lei de comanda. In cadrul comenzii as fi putut adauga un parfum So Elixir cu 15 lei.
As vrea sa pot copia oferta, chiar daca nu poate fi accesata, macar sa o puteti vedea.
Sa incerc totusi.
Nu reusesc:((
Ideea e ca la o comanda peste 139 de lei, valoarea cosului ar scadea cu 40%, daca produsele adaugate in cos nu beneficiaza de nici o oferta, nu fac parte din seturi si nu au bulina verde.







Deoarece isi dorea mama acest set in mai multe exemplare, am zis eu ca jonglez in asa fel incat sa fie profitul maxim;)):
Practică și atât de feminină, această colecție de 3 mini parfumuri oferite într-o cutie simpatică de bomboane este ocazia ideală de a avea parfumurile Dvs. oricând la îndemână, pentru o plăcere diferită în fiecare zi !
Compoziția setului : Apă de parfum So Elixir Purple, Flacon 5 ml Apă de parfum Secrets
d'Essences Néroli, Flacon 5 mlApă de parfum Moment de Bonheur, Flacon 5 ml Cutie de
bomboane OFERITĂ !

























































Dupa cum ziceam , am plasat prin intermediul Cashout un nr de 4 comenzi, fiecare continand                     cate 3 seturi de parfumele la 29 de lei setul si aveam posibilitatea de a adauga un parfum                             So Elixir la 15 lei pentru aceasta valoare de comanda si un cadou la alegere( rimel, crema,                             2 canite rosii, un cadou surpriza, o trusa de cosmetice sau un fard, oferite pentru comanda
de peste 39 de lei). Totalul se ridica la 112 lei/ comanda,ceea ce parea foarte agreabil.
Asta pana am accesat si bannerul din e-mail sa vad pana la capat ce promite, dincolo
de imaginea postata.
Aflu astfel ca la o anumita valoare de comanda  pot primi parfumul SoElixir gratuit;),
plus inca un cadou gratuit, cu ocazia sarbatorilor, plus cadoul la alegere din cele 7,
 oferite la comanda peste 39 de lei.
15 lei- parfumul, asta inseamna 60 de lei economisiti, cu toata bucuria mea de a acumula
 cashback de pe Cashout, pentru care as fi primit 16 lei inapoi. 44 de lei imi raman in buzunar,
 parfumuri gratuite primesc, plus inca un cadou, hi hi.
Am stat putin in cumpana si am trimis e-mail pentru anularea celor 4 comenzi, cu plasarea
altor 4, cu diferenta ca am adaugat cate un set de parfumele, sa pot atinge valoarea ceruta.
Cred ca o sa primesc'felicitari';)), insa nu m-am putut abtine deloc, deloc. 
Va atasez si imaginea comenzilor, poate e mai clar, caci m-am cam pierdut in detalii si poate
 nu m-am facut inteleasa:
od Nume produs Cantitate Valoarea totală a produselor

I146 SET DE 3 MINI PARFUMURI + CUTIA PENTRU BOMBOANE OFERITĂ 3 87.00 RON

A76247 APĂ DE PARFUM 1 15.00 RON


SURPRIZA DVS. 1 0.00 RON


CATALOGUL YVES ROCHER OFERIT, NUMAI PENTRU DUMNEAVOASTRĂ! 1 0.00 RON

Subtotal 102.00 RON
Cheltuieli de expediere 0.00 RON
Valoarea totală a comenzii 102.00 RON


od Nume produs Cantitate Valoarea totală a produselor


APĂ DE PARFUM SO ELIXIR PURPLE YVES ROCHER 1 0.00 RON


CATALOGUL YVES ROCHER OFERIT, NUMAI PENTRU DUMNEAVOASTRĂ! 1 0.00 RON


SURPRIZA DVS. 1 0.00 RON

I146 SET DE 3 MINI PARFUMURI + CUTIA PENTRU BOMBOANE OFERITĂ 4 116.00 RON


SURPRIZA DVS. 1 0.00 RON

Subtotal 116.00 RON
Cheltuieli de expediere 0.00 RON
Valoarea totală a comenzii 116.00 RON












































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu