21.06.2013

Best Auto Vest- descoperirea anului

Mereu fac descoperiri in materie de magazine on line, care mai de care mai interesante.
De aceasta data cautam niste accesorii auto pentru frumoasa mea masinuta, asa ca va puteti da seama ce bucurie pe mine cand mi-am gasit ceea ce imi doream de atata vreme.
Mi-as fi dorit mult de tot niste autocolante cu fluturi, margarete, personaje Disney,  dar deh, deja se plange sotul meu ca ma comport uneori precum un copil, asa ca m-am decis sa fiu si eu o data in viata practica.
Astfel am ales din multitudinea de variante de accesorii auto de interior un antifurt volan, intrucat mi-ar fi mai mult decat util si nu am reusit sa imi cumpar pana in acest moment.
Ce coincidenta cu aceasta campanie frumoasa! Blogawards mereu ne rasfata cu tot ce poate fi mai bun, asa ca am decis sa ma inscriu si eu. Nu as fi putut rata asa ceva pentru nimic in lume.

Detalii mai multe puteti afla dand click mai sus, sau puteti citi aici:
''In colaborare cu magazinul de piese auto online Best Auto Vest, lansam o noua campanie pentru bloggeri, al carei mare premiu este un voucher pentru cumparaturi in valoare de 300 lei.
Toti bloggerii participanti la aceasta campanie au insa de castigat vouchere in valoare de 50 sau 75 lei, in functie de tipul de review (scris sau video) pe care il realizeaza produselor cumparate de pe Best Auto Vest.
Campania se desfasoara in doua etape:
- In primul articol, bloggerii trebuie sa isi spuna parerea vis-a-vis de produsele magazinului Best Auto Vest si sa mentioneze daca doresc sa faca un review scris sau un review video! Cei care aleg sa realizeze un review scris vor primi cadou cate un voucher in valoare de 50 lei iar bloggerii care aleg sa realizeze un review video vor primi cate un voucher in valoare de 75 lei, conform instructiunilor de mai jos. Realizarea review-ului este optionala, insa credem ca doriti cu totii sa primiti cadou cate un voucher cu care sa cumparati accesorii sau piese auto! Prima etapa se desfasoara de pe 13 Iunie pana pe 12 Iulie, cu 2 zile inaintea incheierii campaniei. Dupa ce scrieti articolul din prima etapa pe blog, veti primi produsul in aproximativ 2 zile, dupa care urmeaza sa postati review-ul produsului dorit.
- Al doilea articol scris in cadrul campaniei trebuie sa cuprinda review-ul video sau scris al produsului comandat cu ajutorul voucher-ului in valoare de 50 sau 75 lei.''

Mie una mi se pare foarte tentant, asa ca am si scris articolul, in urma caruia voi primi spre a-i face un review video  , antifurtul dorit(  http://www.bestautovest.ro/antifurt-volan-2.html) care imi va face viata mai buna si mai sigura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu