08.05.2013

Reduceri 60%la Kurtmann

Am primit vestea printr-un newsletter de dimineata si de atunci ma lupt cu gandul, sa dau comanda sau nu? Ei, bine , nu am rezistat nici de data aceasta, parca erau prea bune preturile.
Nu mi-am comandat mare lucru de sezon, insa mi se par foarte utile.
PRODUS
DESCRIERE
MARIME

Maieu
    s
     INDISPONIBIL
Pantaloni
 36
     INDISPONIBIL
Bolero
 S
Jerseu
 S

Jerseu
 S
Jerseu
 S
Pantaloni scurti
 36
Jerseu
 S
Jerseu
 S
INDISPONIBIL
Jerseu
 S
Bluza
 S
Tricou
 L
Pantaloni
 36
Guler

 Am ales din nou sa copii comanda deoarece mi-e greu sa scot pozele detaliat, insa mi se pare ca dand click pe descrierea produsului, se face trimiterea la site.
Avand in vedere ca am plasat comanda inainte de ora 16, expedierea se va face astazi, ceea ce inseamna ca maine voi avea hainutele.
Super, nu?
Later edit: Nu mi s-au expediat ieri hainutele, nu stiu de ce. Am primit azi e-mail de confirmare si din pacate trei produse nu au mai fost pe stoc. Ghinionul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu