22.05.2013

O nunta de vis

Pasionata de fotografie am fost mereu.
Odata cu pregatirile de nunta, am inceput sa descopar tot mai multe imagini de inspiratie..frumoase din cale afara, menite sa imortalizeze pentru totdeauna fericirea celor doi insuratei.
Din pacate, nu am putut face totul asa cum as fi visat eu, astfel ca de acest aspect al nuntii s-a ocupat nasul, apeland la o firma oarecare din oraselul meu de provincie...De unde viziune, de unde profesionalism? Am plans cand mi s-a adus rezultatul final, am stiut ca toata munca noastra de un an de zile, dedicata acelei zile speciale a fost in van! Nici macar nu mi-am dorit sa revad filmarea, a fost un esesc total, platit cu bani grei..
Daca stiam cat voi regreta alegerea aceasta, nu as fi scapat din mana nici o clipa fraiele..as fi ales o firma de  foto video nunta Bucuresti, care sa imi satisfaca toate visele!
Daca m-as mai marita o data...
Cred ca e cel mai important aspect, la care multi nu se gandesc, insa amintirile sunt singurele care ne mai pot aduce gustul trecutului pe buze. De ce sa nu facem ca acel gust sa fie autentic, sa fie real???

In ceea ce priveste rochia de mireasa, aceasta a fost perfecta...as putea sa povestesc la nesfarsit despre alegerea ei si de momentul in care am vazut-o pentru prima data si mi-am si dorit sa o iau acasa;)) Trebuia modificata putin si tare am mai suferit cand mi-am luat la revedere de la ea, pentru cateva zile. Acum o tin in saculetul special creat pentru ea si astept sa implinim 10 ani de casatorie pentru a o imbraca din nou..
Imi doresc din suflet sa refac sedinta foto si sa surprind si pe camera video cateva secvente cu noi, mai indragostiti chiar decat la inceput.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu