31.05.2013

Intra in lumea magica a caietului Skag AR – singurul cu realitate augmentata- review

M-am tot ciondanit cu al meu sot, spunandu-i ca dupa amiaza am scris articolul buclucas referitor la caietul minune si a doua zi dimineata am si primit mesaj pe telefon ca indata apare nenea curierul.
Nu m-a crezut...deh, mereu rade de mine ca sunt ametita si pierd notiunea timpului. De data asta insa  stiu sigur, oricat ar parea de incredibil, livrarea a fost mai mult decat rapida.
Multumesc mult, BlogalInitiative si http://www.rechizitelemele.ro/caiete-cu-aplicatie-ar-skag pentru ocazia de a testa caietul.
Eu am primit varianta Delfin si taaaare mult mi-ar fi placut sa reusesc sa ma descurc si sa il vad in actiune. Am facut tot ce trebuia facut si am incercat de zeci de ori, pana am abandonat pentru moment, deoarece delfinul meu nu a vrut sa imi arate nici o tumba, nimic:(((
Nu mai spun ce dezamagit a fost micutul, care a asteptat cu atata bucurie sa vada minunea..care la noi nu s-a produs inca. Nu disper insa si nu ma las, trebuie sa reusim cumva sa ne facem placerea.
Caiete cu aplicatie AR Skag
Descrierea pe site a produsului este: 
SKAG AR este aplicatia care te duce intr-o lume virtuala direct din caiet .

Descarci GRATIS aplicatia, scanezi codul de pe caiet si o lume intreaga prinde viata.

Figurinele 3D apar animate pe ecranul telefonului tau (sau al tabletei tale).

Te distrezi, te relaxezi, te bucuri de lumea ta virtuala

Caiete cu spira metalica, coperta din carton, 2 subiecte, 7 modele disponibile, tip: dictando, 60 file, format A4.

Vezi video aici!

In cautarea de tutoriale, sa vad unde gresesc, am gasit un video postat de Talente de Nazdravani pe Youtube  si am murit inca o data de ciuda:((
Il puteti viziona aici( click).
Multumesc mult inca o data pentru aceasta sansa, e un caiet deosebit, de calitate, ce va face cu siguranta deliciul copilasilor care il va detine, intr-o forma sau alta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu