23.04.2013

Unboxing Yves Rocher 1

Au ajuns ambele colete mentionate acum cateva zile. Foarte prompta a fost livrarea de aceasta data, iar eu sunt mai multumita ca niciodata de continutul lor.
De obicei imi dadeam comanda doar de dragul reducerilor sau a produselor oferite cadou  si alegeam geluri de dus. Am o cutie intreaga de geluri de dus, ma si intreb de multe ori daca o sa apuc sa le folosesc vreodata, sau ar fi mai bine sa incep sa le daruiesc.
Acum insa am vazut o oferta tare simpatica, se putea face o selectie de 3 produse diferite, la pretul de 55 de lei si se oferea cadou o geanta de cosmetice lila.
 

Pentru ca la comenzi peste 39 de lei se oferea parfumul de liliac si gelul de dus aferent, am mai adaugat, ce altceva decat un gel de dus;))?

Eu am ales asa:
Gel dezincrustant de curatare 125ml
Gomaj delicat 150ml
Apa micelara 200 ml
Am primit trusa de infrumusetare cu 3 compartimente.
Gel de dus cu lamaie verde 200 ml.
Eu spun ca e o captura frumoasa.
Parfumul cadou are 100 ml, gelul de dus 250 ml

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu