27.03.2013

Vreau sa fiu Ambasador ZorileStore

Va anunt cu bucurie ca ma inscriu intr-o frumoasa cursa!
Despre ce e vorba puteti afla mai jos:

'' In colaborare cu magazinul online ZorileStore, se lanseaza o noua campanie pentru bloggeri, in cadrul careia toti participantii primesc produse de incaltaminte (pantofi sport sau papuci, la alegere) din categoria Curatenia de primavara iar autorii celor mai reusite 10 review-uri intra in competitia pentru titlul de Blogger Ambasador ZorileStore!

Perioada de desfasurare:
27 Martie 2013 – 26 Aprilie 2013, ora 12:00.
Prima insemnare, prin care bloggerii isi exprima dorinta de participare la Competitia “Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro trebuie postat in perioada 27.03.2013 – 07.04.2013, ora 23:59! Trebuie sa-ti alegi un produs disponibil (aflat pe stoc) doar din categoria Curatenia de primavara.
A doua insemnare, in care bloggerii realizeaza cate un review al produsului dorit, poate fi postata din momentul primirii produsului (dupa data de 31 Martie) pana pe 20 Aprilie, ora 23:59!
Cei 10 finalisti vor fi anuntati in 22 Aprilie 2013 iar marele castigator al campaniei, Bloggerul ambasador ZorileStore, va fi anuntat pe 26 Aprilie 2013, in urma jurizarii finale. ''

Eu mi-as dori aceste incaltari, le puteti vedea online si aici
Sunt superbi si sunt fix marimea mea;)

Si pentru ca eu sunt mai ghinionista de fel, ma gandesc sa imi iau o marja;), cine stie, poate nu vor mai fi disponibili papuceii, asa ca am mai ales o varianta, sa fie acolo.Ii puteti vedea aici:



Abia astept sa primesc papucii, oricare ar fi ei si sa ii testez, sa va pot spune cat mai multe despre ei.

Sunt o mare fana a incaltarilor de pe ZorileStore, am facut deja cateva comenzi de cand i-am descoperit si am fost tare multumita de colaborare, deci va puteti da seama ce bucurie pe mine sa pot primi gratuit pantofii preferati.

Tocmai saptamana trecuta i-am facut o mica surpriza sotului meu si am profitat de Curatenia de Primavara, pentru a-i comanda o pereche de papuci, la care am beneficiat de o super oferta: inca o pereche gratuita.
Nici nu o sa va vina sa credeti. Am platit in total 34.9 lei: 29.9 o pereche de slapi super simpatici si doar 5 lei transportul, ca asta nu v-am zis;))- cred ca e cea mai ieftina taxa pt curierat rapid posibila, primind gratuit o pereche de sandale care costau initial aproximativ 200 de lei.
 Inutil de exprimat bucuria sotului, nu?

Eu anul trecut tot in primavara am platit cred fix acelasi pret, 34,9 lei pentru o pereche de slapi brazilieni de dama( cu tot cu transport, desigur), la care am primit gratuit o pereche de slapi Puma abosult superbi. Sa va mai spun cat au fost de apreciati??? 
Super afacere, ce mai la deal la vale!
Daca sunteti interesati, vi-i arat pe toti intr-o postare viitoare, sa va faceti o idee.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu