18.02.2013

Ne jucam si invatam

Imi iau inima in dinti si incep sa imi notez si eu seria activitatilor pe care le voi realiza impreuna cu Darius.
Pentru azi am doua idei, insa le voi prezenta pe rand.
Ideea am preluat-o de aici, de la cele doua fete cucuiete.
Am respectat intocmai indicatiile;), tocmai pentru a nu gresi, dar sper ca in curand sa  imi aduc si eu aportul.
Am gasit un dreptunghi de carton , din care am decupat un semicerc- soarele ( neavand la indemana farfurii de unica folosinta de carton) , am taiat fasii subtiri din foi A4 in culorile curcubeului si deoarece nu am carlige de rufe galbene, am taiat fasii ceva mai groase si mai scurte pentru a realiza razele.
Semicercul va fi pictat de mititel, ii vom desena ochi, nas si gura, pentru a fi mai vesel si ii vom aplica cu lipici razele si curcubeul.
Sper sa ii placa activitatea.
Da, chiar i-a placut;)


Pentru al doilea joculet, am folosit tot fasii din aceleasi foi A4 colorate, pe care Darius le va taia cu foarfeca si apoi le va lipi pe benzi de scotch, realizand ghirlande, dupa modelul preluat de aici, de la micul atelier de creatie pe care il urmaresc cu drag de atata timp.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu