18.08.2012

Mi s-a mai confirmat o comanda!;)

Acum doua zile am primit notificare ca este reducere de 50% la tricouri. Bineinteles ca nu puteam rata asa ceva si am plasat repejor comanda.Din pacate, acum cand intru pe link-uri pe o serie de produse din cele alese( dintre care si o pereche de sandale barbatesti, albe, superbe, din piele), mi se arata stoc 0 si nu mai pot copia fotografiile, sa vi le arat si voua. O parte insa mi se arata, astfel ca le prezint mai jos:
Pe acesta l-am comandat anterior si nu mai era disponibil la pret intreg. Iata, insa ca la 50% reducere l-am prins, asa ca am luat 5( 3 S  si 2 XS, sa imi ajunga)!!!;))
Aici am zarit pe eticheta River Island;)
E inutil sa va spun cu ce nerabdare le astept sa vina;) 
In  total, 22 de produse ma costa 129 lei, cu sandalele pe care nu am putut sa le arat, cu tot. Buna afacere,nu??;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu