05.07.2012

Kurtmann

Scriam nu de mult ca am dat o comanda pe Kurtmann.ro.. Din pacate, o pereche de pantofi sport pentru sotul meu erau total nepotriviti si am fost nevoita sa ii returnez.
Procedura a fost rapida, cred ca a doua zi aveam deja notificarea ca pot folosi oricand banutii pentru o noua comanda. Nu am fost tentata pana astazi, cand am gasit cateva lucruri foarte dragute pentru barbati si simtindu-ma cu musca pe caciula, m-am gandit tot la el, desigur;))
In cateva zile se apropie aniversarea lui si nici nu mai tin minte de cand nu i-am mai daruit ceva. Stiu, e un obicei foarte prost, insa dupa ce te casatoresti si mai ales dupa ce apare un bebe, parca e mai dificil ca niciodata sa faci o surpriza fara sa afle, mai ales ca noi peste tot mergem impreuna.
Asadar, m-am folosit de aceasta ocazie sa ii fac o bucurie.
Acestea sunt produsele comandate, sper sa ii placa:


Pantaloni scurti Bershka Spencer Light Brown 42
Cod: 8000198704

Tricou Bershka Sao Paolo White L
Cod: 2705104250

Pantaloni scurti Bershka Count Light Beige 42
Cod: 8763198704

Pantaloni scurti Bershka Shaft Blue 42
Cod: 8000198429

Bluza Bershka Cape Black L
Cod: 2700049800

Bluza Bershka Cape White L
Cod: 2700049250

Jacheta Bershka California Dark Brown L
Cod: 742220071







Ps: AM STRICAT SURPRIZA..I-AM ARATAT DEJA;)))PARTEA FRUMOASA E CA II PLAC MULT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu