19.06.2012

Bloggerita pentru o zi;) By Adina

Bunaaa!
Nu de mult am avut fericirea sa castig pe pagina de facebook a scumpei noastre ADINA un minunat fard Astor 330 Summer Dream. 
Aici e fotografia originala:
Fardul promis a ajuns imediat la mine si m-am si pus pe treaba dupa cum mi-am luat angajamentul. 
Dimineata nu am avut timp decat sa imi fac toaleta zilnica, astfel ca am realizat un machiaj rapid la munca  asa cum m-am priceput eu mai bine;)), cu toata nestiinta mea  la acest capitol.

Fardul este tare dragalas, il pot plasa in geanta mea oricand fara sa ma deranjeze, culorile sunt neutre si nu foarte pigmentate astfel incat sa iasa in evidenta in caz ca gresesc in aplicarea culorilor.
Si acum, dupa ore bune fardul de pe pleoape este inca la locul lui, nu s-a strans si nu a devenit inestetic, cu tot cu cele 30 de grade de astazi.

Va invit sa priviti cateva fotografii, sa vedeti cum m-am descurcat:


Dupa cum ziceam e un machiaj super rapid, in 3 minute.Acestea au fost produsele folosite, pe care le-am gasit la indemana in poseta.

Fardul Astor, imediat dupa prima utilizare:



Si in continuare tot Fardul Astor alaturi de unghiutele mele de astazi( nu m-am putut abtine, hi hi): 


Scuzati calitatea pozelor si in acelasi timp calitatea machiajului.

Multi pupici roz Adinei si mii de multumiri.
Va invit sa ii urmariti blogul si sa o votati ( Podgorencu Adina ) in marea provocare L'Oreal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu