22.04.2012

Review mascuta antiacneica Montagne Jeunesse de la http://brilliant-beauty4u.blogspot.com/





A venit timpul sa incerc treptat sa testez mastile primite spre testare, chiar daca tenul meu continua sa fie sensibil si dificil!


Prima utilizata a fost aceasta,  gandindu-ma ca fiind antiacneica, cine stie?Ma va ajuta;)!

Contrar asteptarilor si a culorii de pe ambalaj, culoarea continutului nu a fost verde;), ci un alb. Pe ambalaj scrie ca din cauza ingredientelor naturale, masca isi poate schimba culoarea. La mine nu s-a intamplat asta.
Mirosul este foarte placut, mentolat, dand un aer de prospetime..am cautat ingredientele si nu am gasit menta prezenta,ci salvia si rozmarinul.

Am urmat intocmai pasii de pe ambalaj: curatarea tenului fara sapunuri, doar cu apa calduta, cat sa se deschida porii, dupa care am aplicat mascuta. Cantitatea este mai mult decat generoasa, am aplicat-o in strat cat mai gros si tot a mai ramas.
Am lasat-o sa se usuce, adica am lasat-o pe fata aproximativ 20 de minute, dupa care am inceput indepartarea..Procedeu cam anevoios... avand in vedere ca nu as fi dorit sa imi folosesc unghiutele;), mi-a luat cel putin 15 minute..

Tenul a fost improspatat, cu porii intr-adevar micsorati,daca e corecta exprimarea.

Avand un ten mixt cu ceva probleme, tenul meu necesita exfoliere de 2 ori pe saptamana. Era timpul sa fac aceasta exfoliere,dar de teama sa nu devina prea sensibil si sa ma trezesc cu iritatii, am curatat fata conform instructiunilor, lucru care nu a fost suficient, astfel ca in urma aplicarii acestei masti a fost nevoie si de exfoliere,astfel incat sa imi simt pielea curatata in profunzime.

Edit: in doua zile, care au trecut de la aplicarea mastii, recunosc faptul ca am tenul ceva mai neted, cu o culoare mai uniforma si mai lipsit de iritatii.

Sa le vedem pe urmatoarele de acum inainte!;)


Multumesc , http://brilliant-beauty4u.blogspot.com/  pentru aceasta sansa!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu