14.04.2012

Review Cosmetic Plant de la Miu Miu( http://shoeper-women.blogspot.com )

Acesta este premiul primit de la Miu Miu -   http://shoeper-women.blogspot.com , respectiv o jumatate din el;)

E timpul sa imi expun parerea si despre aceste produse pe care am avut privilegiul sa le testez! 
Este vorba de o Lotiune tonica delicata cu extract de musetel si un Lapte Demachiant hidratant cu extract de musetel. Ambele au o formula hipoalergenica si sunt recomandate unei pieli sensibile.
Eu nu am un ten foarte sensibil, insa din varii motive, in ultima vreme tenul meu s-a iritat destul de urat si a devenit destul de greu de intretinut.
Initial mi-a fost teama sa testez ceva nou in aceste conditii, insa mi-am luat inima in dinti si mi-am spus ca odata ce e o formula naturala si mai ales cu un continut de musetel, trebuie musai sa imi calmeze tenul.
Ambele produse au cate 200 ml, le-am folosit cam o saptamana si le voi mai folosi mult si bine,datorita cantitatii generoase.
Sa le iau pe fiecare in parte:
Laptele demachiant- are un miros foarte delicat si discret.Dupa cum spuneam in alt articol,eu am o problema cu mirosurile produselor ce trebuie aplicate pe fata si de multe ori renunt la ele din cauza mirosului prea pregnant.La acest produs nu m-a deranjat absolut deloc, ci chiar mi-a placut foarte mult. Laptele este fin, delicat la atingere, curata delicat si lasa tenul curat si hidratat.Eu am tenul mixt/ gras.Daca nu as folosi un tonic,pielea mi-ar ramane lucioasa din cauza agentilor de hidratare.
Tocmai de aceea m-am bucurat enorm pentru Lotiunea Tonica primita alaturi de Laptele demachiant. Aceasta are un miros ceva mai pronuntat, dar nici acesta nu m-a deranjat absolut deloc. In urma utilizarii,pielea a fost curatata/degresata vizibil si mult mai fina si mai curata.
Nota 10 din partea mea pentru aceste produse. Dupa ce le voi termina,cu siguranta le voi cauta din nou!

Multumesc Miu Miu pentru aceasta sansa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu