19.04.2012

Giveaway pe blogul universuldada.blogspot.com !

Ia uitati ce minunatie de Giveaway am eu aici!!!
Va invit sa participati in numar cat mai mare!
Link-ul la care va puteti inscrie este acesta: http://universuldada.blogspot.com/2012/04/giveaway-fragrancia-shop.html



Giveaway Fragrancia Shop




   Astazi dau startul unui giveaway sponsorizat de Fragrancia Shop. Va invit sa vizitati site-ul sponsorului, deoarece puteti gasi cosmetice, produse de ingrijire corporala si produse pentru ingrijirea parului de la foarte multe firme (ex: Astor, Rimmel London, Miss Sporty, Maybelline, Ruby Rose, Gerovital Plant). Totodata aici puteti gasi si parfumuri la preturi foarte bune, majoritatea fiind semnate de celebritati precum Halle Berry, Beyonce, Celine Dion si David Beckham.
   Ceea ce imi place in mod deosebit la acest site este faptul ca ai posibilitatea sa discuti cu un reprezentant in timp real, ca pe Y!M. In partea de jos a paginii puteti vedea daca exista un reprezentant online, iar daca da, ii puteti adresa linistite orice fel de intrebare, deoarece vi se va raspunde prompt si politicos. Consider ca acesta este un mare plus cand vorbim despre relatiile cu clientii.

   Acum sa trecem la giveaway.

   Ce puteti castiga: un balsam protector Gerovital Plant, un rimel pentru volum Umbrella (produsul incercuit), un ruj cu silicon Umbrella, intr-o frumoasa nuanta de roz, care promite sa ofere hidratare si volum (produsul incercuit)
   Perioada de desfasurare a concursului: 18.04.2012-24.04.2012
   Reguli de participare:   a) Sa dati like paginii de facebook a sponsorului si sa imi lasati un comentariu la acest post in care sa imi ziceti cu ce nume ati facut-o
                                                         b) Sa imi lasati o adresa de mail valabila la care sa va pot contacta in cazul in care castigati

ATENTIE: pentru 2 sanse in plus trebuie sa faceti o postare cu giveaway-ul si sa imi lasati un link de la ea

   Cum aleg castigatoarea: random.org
   
    Nota: premiul va fi expediat castigatoarei de catre reprezentantul firmei Fragrancia Shop 

   Astept sa va inscrieti in numar cat mai mare si va tin pumnii fiecareia in parte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu